סריקת תמונות

סריקת תמונות

לתמונות שצילמתם לפני עשר, עשרים, שלושים שנה או יותר, נועד תפקיד חשוב מאוד. הן היו אמורות לתעד עבורכם את הרגעים היפים של החיים, בכדי שתוכלו להיזכר בהם ולשתף אותם עם בני המשפחה, כשאלו כבר יישכחו מזיכרונכם. אלא שכמו שקורה כמעט אצל כולם, מייד אחרי שפיתחתם את התמונות, בדקתם איך יצאתם בהן והכנסתם אותן לתוך ארגז ממנו הם לא יצא עוד מעולם, אולי פעם אחת כדי לשתף את החברים ובני המשפחה בזיכרון מסוים. אם אתם עדיין זוכרים את הסיבות שבגללן צילמתם בכלל את אותם רגעים, ואם אתם חושבים שנכון לשמור את אותם רגעים גם עבור הדור הבא, סריקת תמונות הוא הפתרון הטוב והפשוט ביותר עבורכם.

למה בכלל לסרוק את התמונות שלכם?

בתהליך של סריקת תמונות, מבוצעת סריקה של כל התמונות שלכם מפורמט פיזי מודפס על גבי נייר, לפורמט דיגיטלי המאוחסן כקובץ על גבי זכרון נייד. בהיותה שמורה כקובץ דיגיטלי, ישנן מספר פעולות שתוכלו לבצע עם התמונה שמתעדת את אותו זיכרון מתוק:

  1. תוכלו לשתף את התמונה בלחיצה אחת, באמצעות האינטרנט
  2. תוכלו לצפות בתמונה בכל עת, על גבי מסך המחשב, הטלוויזיה או הטלפון הנייד
  3. תוכלו ליצור גיבוי והעתקים של התמונה, ככל שרק תרצו, ולשמור אותה במספר עותקים ובמספר מיקומים שונים על מנת להבטיח את הישרדותה בכל תנאי
  4. תוכלו להעניק את התמונות שלכם כמתנה מרגשת לילדיכם, ולהבטיח שאתם משאירים להם את הזיכרונות היפים ביותר שלכם, כשאלו באמת יוכלו להעלות בהם חיוך ושמחה בלב

אבל מעבר לכל אלה, באמצעות שירות סריקת תמונות, תוכלו להבטיח אתם לעצמכם את החוויה המרגשת של היזכרות בילדות שלכם וברגעים היפים שעברתם עם בני המשפחה והחברים, בטיולים, בבית הספר, בהופעות, בבית או בשכונה.

כיצד מבוצעת סריקת תמונות?

סריקת תמונות מבוצעת באמצעות מכשור ייעודי ומקצועי, ולאחר תהליך של מיון, ניקוי והכנת התמונות. בתהליך הסריקה, מוזנות התמונות המודפסות למכונה, וזו מבצעת סריקת HD של כל תמונה ותמונה, עם אפשרות לביצוע אוטומטי או ידני של תיקוני תמונה, השבחת תמונה, החייאת צבעים ועוד. בתום התהליך, שמורות כל התמונות שלכם כקבצים דיגיטליים הנשמרים על גבי זכרון נייד. את הקבצים הללו אתם יכולים לשכפל באמצעות דיסק און קי פשוט, ולשמור מספר עותקים בכדי להבטיח שמה שלא יקרה, העבר שלכם יישמר הרחק אל תוך העתיד, ויעמוד לרשותו של הדור הבא, ושל אלו שעוד יבואו אחריו.

לשירות מקצועי של סריקת תמונת עד בית הלקוח לחץ כאן

דילוג לתוכן