איפה ניתן למצוא הלוואות למוגבלים

איפה ניתן למצוא הלוואות למוגבלים

הלוואות למוגבלים
הלוואות למוגבלים

הגבלה בחשבון היא לא דבר נעים. לרוב היא תסמל על חוסר יכולת כלכלית והימצאות בתקופה קשה כלכלית. לא משנה מהי הסיבה שבגינה מגיעים למצב כזה הרי שצריך לפעול ומהר לטובת טיפול במצב הכלכלי הקיים ובשל ההגבלות השונות מסביב זה הופך להיות מאתגר ולא פשוט כלל.

המגבלות השונות על בעלי חשבונות מוגבלים:

הבנק לא מרחם במקרה של הגבלה בחשבון. ההגבלה מתקיימת באופן אוטומטי עם החזרה של 10 שקים בחשבון בטווח של שנה עם הפרש של 15 ימים בין השיק הראשון לאחרון שחזר. החשבון יסומן באופן אוטומטי כמוגבל ולאחר כשבועיים ההגבלה בחשבון תיכנס לתוקף משפטי והנתונים יעברו גם לבנק ישראל. משם הסימונים ילוו אתכם שנים קדימה וזה ללא ספק יקשה עליכם לקבל אשראי או הלוואה כלשהי בעתיד. בין המגבלות השונות של חשבונות מוגבלים: אין מסגרת עו”ש, אין הלוואות מהבנק, אין מסגרת אשראי או כרטיסי אשראי, אין אפשרות להשתמש בשיקים ועוד.

הצורך בהלוואה וממי ניתן לבקש אותה?

במקרה כזה תאלצו להתנהל עם מזומן לרוב. בין אם אתם שכירים או עצמאיים, יש הוצאות חודשיות שצריך לעמוד בהם: אוכל, שכירות/משכנתא, דלק, ביטוחים, חשמל, מים ועוד. כאשר אין שיקים ואין כרטיסי אשראי, תצטרכו להתמודד בדרכים אחרות ולא תמיד זה אפשרי לצערנו. לכן הלוואות למוגבלים הוא משהו שיכול לעזור לכם באותה התקופה, אולי כדי לאזן את המצב בחשבון ולאפשר התנהלות עם המזומן שתרוויחו במהלך החודש ואולי כדי להשתמש בהלוואה כמזומן לאורך שנת ההגבלה בחשבון עד שתסתדרו.

אילו תנאים יהיו להלוואות למוגבלים?

יש לקחת בחשבון כי הלוואות למוגבלים יהיו בעלי תנאים נוקשים יותר מבדרך כלל, ריביות גבוהות יותר ותנאי החזר שונים. במקרים מסוימים אין ברירה ואי אפשר להרשות לעצמכם לברור אפשרויות או להתמקח על הריבית זאת בשל הסיכון הכלכלי שחברת המימון לוקחת בהענקת ההלוואה לבעל חשבון מוגבל.

דילוג לתוכן