מתי מבצעים הובלה עם מנוף?

מתי מבצעים הובלה עם מנוף?

אם יצא לכם לעבור דירה עם ריהוט משלכם, וודאי יצא לכם לשמוע על הובלה עם מנוף. מדובר בהעברת חפצים כבדים לקומות גבוהות אשר לא ניתן להעביר בשום דרך אחרת דרך מדרגות הבניין או המעלית. המאמר יפרט את כל המידע והיתרונות שצריך לדעת על הובלה מסוג זה.

 

כאשר מדובר בהובלה עם משאית מנוף, ישנם חפצים שאין ברירה אלא להשתמש בשיטת הובלה זו כמו למשל הובלה של חפץ כמו פסנתר גדול  או מקרר גדול וכפול. בדרך כלל לחברות הובלה ותיקות יש את כל סוגי הציוד לביצוע הובלה מסוג זה. יש לוודא כי ההובלה שלכם אכן מצריכה מנוף כיוון שבדרך כלל מדובר בעלות נוספת ויש לבצע ביטוח לחפץ הספציפי אותו אתם מעוניינים להעביר על מנת לוודא כי לא יגרם לו נזק.

 

הובלה עם מנוף מחשבת למיוחדת ובדרך כלל משתמשים בחלון של המרפסת בסלון על מנת להכניס את הציוד שמובילים, יש לוודא כי יש גישה למשאית להגיע לאיזור המרפסת כמו כביש או איזור שאפשר להיכנס אליו עם משאית מנוף.

 

ישנם שלושה סוגים של מנופים שיכולים להיות מותקנים על משאית:

    • משאית עם מנוף סל – מנוף  עם סל שתפקידו לשאת אדם לביצוע עבודות בגובה כמו עבודות חשמל, גיזום עצים, ניקוי חלונות וכדומה.
    • משאית עם מנוף הרמה – מיועדת לשאת פריטים  וכבדים  שקשה להעביר ללא מנוף בשל משקלם כמו חומרי בניין, עצים, פסנתר וכו’. 
  • משאית עם מנוף כננת – מדובר במנוף המיועד לעבודות בהם מחדירים ציוד לאדמה כמו התקנת צנרת וכדומה, כלי זה יכול לשמש גם לחילוץ רכבים כבדים.

 

לסיכום, כאשר מדובר בהעברת תכולת דירה או משרד אשר מכיל ציוד כבד לקומה גבוהה, ישנם יתרונות רבים לשימוש במשאית מנוף כך תהיה העברקה מוקפדת ובטוחה למוצר, מדובר בפיתרון מהיר ונוח אשר לא פוגע בחדר המדרגות ובסביבה הציבורית ומאפשר העברה יעילה ובטיחותית.

 

דילוג לתוכן